Wednesday 5 June 2013

artis melayu

saya memang peminat cerita melayu,jadi bila jalan-jalan terserempak dengan artis saya seorang je yang excited. Huhu. Hari tu jalan-jalan jumpa la dengan taukeh.ala maharaja lawak kumpulan jambu tu. saya sengih la sorang-sorang.takde pon orang lain sibuk nak bergambar dengan dia. ye la, masa kecil-kecik dulu kan sibuk la budak-budak nak ambil tanda tangan dan bergambar dengan artis.huhu.masa pergi exhibition  ITEX 2013 terserempak la pulak dengan ceplos. dia tengah jaga parkin. Apa entah nama dia, nazrin ,,arghh.lupa la.tetapi memnag sama, rupanya, gayanya, suaranya. dia kerja jaga parking dekat klcc tu. saya jugak sekali lagi tersengih-sengih. Esoknya, jumpa Yus Jambu pulak dekat pavilion. seperti biasa takde pun orang nak bergambar bagai. Pensyarah saya kata dia jarang tengok tv melayu. jadi dia tak kenal. dan saya rasa memang darat sungguh(jakun la orang kl cakap).huhu.mcm biasa la, tersengeh macam kerang busuk.haha.padahal bagi diorang biasa je kan jumpa artis ni.
saya terfikir jugak, kalau asyik jumpa je ni, ada jodoh dengan artis ke? haha.kumpulan jambu tu saya minat tau, tetapi disebab kan saya pemalu, jadi saya batalkan hasrat untuk bergambar dengan mereka. Sekarang sedang menonton aku dia dan tong sampah. Oh, saya sungguh meminati beto khusyairi. Sejak dari cerita Juvana lagi, lepas tu cerita tv9 tu, apa entah yang ako, syeri merlis, amani, fazrina ahmad daud berlakon tu.  Lepas tu cerita istanbul aku datang.Lakonan dia , gaya dia memang best. Kalau terserempak dengan dia, harap-harap la ada orang bergambar dengan dia,saya nak jugak!huhu.

No comments:

Post a Comment