Monday 21 December 2015

best ke juvana 2?


saya memang sangat meminati cerita juvan. ya, saya tidak pernah ketinggalan la untuk melihat episod bersiri juvana .walaupun masa tu tengah praktikal, dan kebetulan di uia tiada tv, maka saya hanya dapat melihat online keesokan harinya. masa tu tengok dengan lab technician dan studdent praktikal yang lain. hehe,biasa la budak praktikal mana ada kerja,kalau ada kerja kitaorang akan siap kan cepat-cepat. ye la semua kerja kita kan dinilai, lagi satu, cepat siap cepat la kita boleh buat kerja lain kan?

antara kerja lain tu ni la..tengok movie kat laptop..hehe.memang syok habis la.sampaikan filem dia shoot dekat mardi dekat ngan upm tu pun eksited  kitorg buat site visit uols apa tau?

bila juvana 2 kuar wayang, saya pun ajak la hubby pergi tengok. dia memang tak suka tengok citer melayu dak2 sekolah ni.x cukup macho kot.he.tapi ikut jugak la .lau tak, tak habis -habis duk dengar wifey dia promote citer ni. masa kat kaunter dah nampak kat skrin takde pun juvana..tapi nak jugak tanya adik kaunter tu .dia cakap dah tak tayang.aik??kan baru je kuar citer tu.husband pun cakap tak best la tu sebab tu tak kuar dah.ok fine.

saya pun gigih la download cerita ni kat internet.tetapi disebabkan masalah internet yang super duper laju (baca: siput lagi laju) maka asyik tak dapat nak download je..sampai tertidur..berjam-jam tunggu last2 laptop habis battery la, tertutup sendiri la, sampai la 3 hari cubaan mendownload..last2 saya tengok online streaming je.bayangkan 3 hari kerja dari pagi sampai malam sambung esok dan esok sia-sia gitu je.ye la, laptop lau lama sangat dia auto shutdown..sleep mode la.hibernate la.apa2 je la.

bila online..laju beb..saya tengok dari awal sampai akhir..agak-agak korang la, berbaloi ke tak usaha saya 3 hari siang malam ngadap download juvana je?heheheheh

citer dia tak best! penat je tau.ending dia mcam tergantung..la...camtu je ending dia?apa motif nya?
nanti dia akan ada lagi juvana 3 sebab nak  habiskan apa yang tergantung tu.haish.patutla wayang tak laku.huhu

p/s:harap juvana akan datang best la 

No comments:

Post a Comment