Tuesday 22 January 2013

tua ke?

pada suatu hari ada seorang pekerja dr sebuah syarikat telah datang ke pejabat saya dan meminta sijil-sijil syarikat.

saya: bila boleh hantar balik
dia: esok baru kami nak guna.lepas2 tu la
saya: tinggalkan kad boleh?
dia: takde kad, kertas dan pen pun tak bawa
saya: boleh misscall?handphone saya dekat atas la.ni nombor***
dia: ok, nombor saya yg ada **** dekat belakang tu kak
saya: gulp.muka tak nampak muda pun.(xpela, adik kot, xpun saya nampak tua)

saya pun naik la ke pejabat dan melakukan kerja-kerja saya seperti biasa,tiba-tiba dapat sms dari dia.
dia: nak set nama apa ni kak?( lagi sekali)
saya:huda (cik) awak umur berapa?
dia:25.
saya: saya pun.lahir tahun 88.nampak tua eh?
dia: oh sebaya la kita.tak la, saya tak tahu nak panggil apa, jadi kalau panggik kak, nampak hormat sikit



No comments:

Post a Comment