Tuesday 9 April 2013

filem:wayang, cd, youtube ?

semua org suka tgk filem kan?kadang-kadang kita x sempat nak pergi tengok wayang, betul? kalau tengok wayang cerita melayu adalah membazir bila pengakhiran dia tidak sehebat iklan. Biasanya kalau cerita afdlin shauki okla,memang best. saya akan tengok dekat wayang.tapi kalau cerita lain memang buat sakit hati je. pernah saya tengok cerita semerah cinta steleto.membazir. Tapi nak buat macam mana, bila berjalan dengan adik-adik atau sepupu, mesti la kena tengok cerita melayu kan almaklumlah cerita inggeris ni bukan senonoh sangat. huhu. kalau tengok dengan kawan-kawan okla. tapi walaubagaimanapun, banyak juga lah cerita melayu yang saya tengok dekat wayang rupanya.haha.
pernah la jugak beli cd cerita muhsin.punya la hampeh. dari awal sampai akhir senget je.huhu.tape la nama dah cetak rompak.huhu.kalau beli cd ni best sikit, boleh tgk byk kali.hehe.sape2 boleh tgk dan pinjam.tapi dekat universiti ni nk pergi pasar malam memang la jarang kan. jadi saya tengok kat tenet je la.puas nak tunggu bila la nak kuar dekat youtube ni. pada suatu hari junior saya bagitau suruh tengok dekat blog ni.http://mhomuvee.blogspot.com/.memang best sangat. semua cerita ada, bukan setakat filem, drama, show, anugerah skrin, dll semua ada.pelbagai genre dan kategori, perlbagai bahasa.best sangat. kalau nak tunggu keluar kat youtube punya la lama.hehe. terima kasih kerana memperkenalkan blog ni. boleh la saya tengok free.nak download pun boleh.:)

No comments:

Post a Comment