Wednesday 17 April 2013

yey barang dah sampai

yezza. pagi tadi adik saya memberitahu bahawa barang dah sampai 3 kotak.posmen sampai guna troli.hehe.wah, tak sabar nak tengok barang-barang:).ayah pun sms cakap barang dah sampai kebetulan pula ayah saya nak datang kuala lumpur ahad ni, jadi saya pun memesan la ayah membawa barang-barang tersebut bersama.hehe. pelanggan saya pun dah tak sabar nak beli tudung syurbagi tu. dia pesan supaya jangan jual kat orang lain lagi.tunjuk dekat dia dulu.hehe. oh, sms berbunyi. kawan saya sms tanya bila boleh ambil tudung mesir?dia order 3 tudung mesir yang petak kecil tu,warna greenish grey, pink lembut dan biru lembut. buka fb, ada lagi....hehe. ada orang order 7 helai tudung mesir jugak.hehe.thanks Allah!
p/s: tak sabar nak tunggu ahad.tapi,kena siapkan assigment dulu, kemudian bawa barang-barang dari kampung bagi kat maksu.

No comments:

Post a Comment